Search results

  1. afaraday35

    Tournament VGC Best-of-Three Ladder Tournament - Won by MichaelderBeste2

    Vgclteafaraday35 (I have read the rules)
  2. afaraday35

    Hey bro, my time 11 pm tonight?

    Hey bro, my time 11 pm tonight?
  3. afaraday35

    Yeah that should work

    Yeah that should work
  4. afaraday35

    Wait nvmd phones about to die lol

    Wait nvmd phones about to die lol
  5. afaraday35

    Do you wanna go rn?

    Do you wanna go rn?
  6. afaraday35

    11 pm to midnight my time? Or 11 am to noon?

    11 pm to midnight my time? Or 11 am to noon?
  7. afaraday35

    Hey we're on for swiss r4. When works for you? I'm gmt -5 and can probably do sometime tonight...

    Hey we're on for swiss r4. When works for you? I'm gmt -5 and can probably do sometime tonight if you can
  8. afaraday35

    Yep lemme send chal

    Yep lemme send chal
  9. afaraday35

    Ok, message me here tho bc Idk if I have showdown push notifications on

    Ok, message me here tho bc Idk if I have showdown push notifications on
  10. afaraday35

    I can actually probably go in about 10 minutes if that works for u

    I can actually probably go in about 10 minutes if that works for u
  11. afaraday35

    Tournament VGC Swiss Tour - Round 2 (Accepting Subs at 0-1)

    Calling activity, check opp wall
  12. afaraday35

    All of this is to say that I think I'm gonna have to take the activity win, sorry man but good...

    All of this is to say that I think I'm gonna have to take the activity win, sorry man but good luck in the next rounds
  13. afaraday35

    In addition to that, tomorrow I am collecting the ashes of my partner's sister's recently...

    In addition to that, tomorrow I am collecting the ashes of my partner's sister's recently decreased pet (last week we went to cremate it) and while that may not necessarily be an all day affair, I want to block off the whole day to give all the support I can. Most of the reason it's taken me a...
  14. afaraday35

    Hi ok so I've been busy essentially the whole time since I last messaged, whether it be eating...

    Hi ok so I've been busy essentially the whole time since I last messaged, whether it be eating lunch/dinner or grocery shopping or laundromat or running errands of some kind. I actually just got back to my house for I think the first time since this morning and have to leave again bc my partner...
  15. afaraday35

    I think I actually have a little time rn if you're willing

    I think I actually have a little time rn if you're willing
  16. afaraday35

    Hey I'm gonna have to be afk for a bit now but lmk if/when you wanna reschedule

    Hey I'm gonna have to be afk for a bit now but lmk if/when you wanna reschedule
  17. afaraday35

    Hey lmk when you're ready for me to send chal

    Hey lmk when you're ready for me to send chal
  18. afaraday35

    Friday at like 11 am my time might work best

    Friday at like 11 am my time might work best
  19. afaraday35

    Hey sorry for reaching out so late, when do you wanna do swiss? Tomorrow and Friday probably...

    Hey sorry for reaching out so late, when do you wanna do swiss? Tomorrow and Friday probably work best for me and I'm at gmt -5
  20. afaraday35

    About to send chal

    About to send chal
Top